Στη διάρκεια των μαθημάτων προσπαθώ πολλές φορές να πείσω τα παιδιά, ή ίσως καλύτερα, να τα κάνω να πιστέψουν πως η φυσική δεν έχει (μόνο) αυτό το πολλές φορές άσχημο πρόσωπο της ασκησολατρείας-ασκησολαγνείας που μας έχει επιβληθεί και τους παρουσιάζουμε, αλλά πολλά μα πολλά περισσότερα. Η φυσική είναι παντού. Είναι γύρω μας, είναι στο σώμα μας, είναι το μυαλό μας, αλλά και είναι στο μυαλό μας.
Τι θέλω να πω;
Απλά πολλά από τα μοντέλα σκέψης που χρησιμοποιούνται σε άλλους επιστημονικούς τομείς είναι επηρεασμένα από τους νόμους ή ακόμη καλύτερα από τα μοντέλα σκέψης θεωριών της φυσικής και των μαθηματικών.
Το blog αυτό, εξυπηρετεί εν μέρει και το σκοπό αυτό. Δηλαδή να παρουσιάζω κείμενα, βίντεο, ομιλίες που στην τάξη δεν μου παρέχεται αυτή η χρονική ή υλικοτεχνική δυνατότητα.
Ψάχνοντας στο TED για χρήσιμες ομιλίες, που να μπορούν να σου εμπλουτίσουν τον τρόπο σκέψης, να διευρύνουν τους ορίζοντες, να σου παρουσιάσουν διαφορετικές απόψεις (ακόμη και ας μη συμφωνώ πολλές φορές πλήρως με κάποιες από αυτές), βρήκα μια ενδιαφέρουσα ομιλία που συνδέει τη φυσική, με το μάρκετινγ και τις οικονομικές θεωρίες.
Είναι υπεραπλούστευση; Πρέπει να κάνουμε τα πράγματα τόσο απλά και να τα συνδέουμε μεταξύ τους;
Ισχύει έτσι ακριβώς;
Τροφή για σκέψη το παρακάτω βίντεο. Καταλήγει πάντως πως η φυσική είναι παντού και τελικά είναι κάτι ... cool και μπορεί να μας διδάξει όλους ακόμη και στο Μάρκετινγκ.
Φαινομενικά δεν υπάρχουν πολλά κοινά ανάμεσα στη Φυσική και το Μάρκετινγκ, αλλά ο Νταν Κόμπλεϊ είναι παθιασμένος και με τα δύο. Φέρνει κοντά τα αταίριαστα και χρησιμοποιώντας το δεύτερο νόμο του Νεύτονα, την αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενμπεργκ, την επιστημονική μέθοδο και το δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής, εξηγεί τις βασικές αρχές του branding.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου